Dostawa i zwroty

Dostawa

W sklepie dostępnych jest kilka metod wysyłki:

  • paczka kurierska DHL/DPD
  • przesyłka paczkomatowa Inpost
  • paczka pobraniowa
  • dostawa do punktu odbioru osobistego w Warszawie (płatność przy odbiorze lub przedpłata)

logowysylkicms.png

Aktualnie dostępne metody wysyłki są możliwe do wybrania podczas składania zamówienia.

 

Punkty odbioru osobistego

CH Promenada, ul. Ostrobramska 75C, 04-175 Warszawa - punkt mobilny (termin odbioru uzgadniany indywidualnie)

Odbierz w CH Promenada Warszawa

 

Zwroty

Konsument ma prawo odstąpienia od umowy na podstawie obowiązującego prawa w ciągu 14 dni oraz kolejne 14 dni od chwili zgłoszenia odstąpienia na odesłanie produktu.

Wszystkie zwroty potwierdzone w korespondencji zgodnie z pkt.8 poniżej prosimy kierować do paczkomatu Inpost: 

Zwróć do tego paczkomatu

 

WAŻNE

1. Z przyczyn technicznych nie przyjmujemy żadnych przesyłek na adres rejestracyjny przedsiębiorstwa - chyba, że w korespondecji uzgodniono inaczej.

2. Przesyłki wysyłane są typowo w ciągu 4 dni roboczych od chwili wpływu środków na nasze konto bankowe. Jeżeli na stronie produktu podano inny termin wysyłki to zapis ten ma charakter nadrzędny.

3. Płatność przy wykorzystaniu pośrednictwa operatorów płatności (np. Przelewy24, Dotpay, T-Pay, PayPal, Stripe itd.) wydłuża czas zaksięgowania środków na naszym koncie bankowym typowo o 1 do 3 dni.

4. Zamówienia zawierające produkty wytwarzane lub konfigurowane według spersonalizowanego życzenia zamawiającego wysyłane są w terminie indywidualnie uzgodnionym z Klientem.

5. Zwroty przyjmowane są w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki. Zwrot nie jest możliwy w przypadku przedmiotów wytworzonych, zmodyfikowanych, naprawionych, zmodernizowanych, tuningowanych, upgrade'owanych itd. według specyfikacji określonej przez Klienta lub z nim indywidualnie ustalonej, oraz nabytych w lokalu przedsiębiorstwa.

6. Konsumentowi zwracana jest zapłacona cena produktu. Jeśli koszt przesyłki zawarty był w cenie zamówionych produktów/usług, to podlega on również zwrotowi. Jeśli koszt wysyłki nie był zawarty w cenie zamówioonych produktów/usług to - jako koszt usługi zamówionej i wykonanej - nie jest on zwracany, jeśli prawo nie stanowi inaczej. Zwroty niekonsumenckie możliwe są wyłącznie na podstawie indywidualnych uzgodnień między stronami; wszelkie koszty, takie jak koszty przesyłek i obsługi płatności ponosi zwracający.

7. Zdecydowanie zalecamy zgrupowanie wszystkich zamawianych przedmiotów z wysyłką na ten sam adres w tym samym terminie w jednym zamówieniu. W przeciwnym wypadku czas realizacji zamówienia może się wydłużyć lub zamówienie może także wymagać indywidualnych uzgodnień z Zamawiającym.

8. W przypadku chęci zwrotu/zamiany/podejrzenia konieczności naprawy gwarancyjnej prosimy o kontakt e-mail na area51@roswellaudio kropka pl celem aktualizacji adresu i sposobu zwrotu. Z przyczyn technicznych nie przyjmujemy żadnych przesyłek na adres rejestracyjny przedsiębiorstwa - chyba, że w korespondecji uzgodniono inaczej.